понеделник, юли 28, 2008

Жълъдче от мама

Днес мама и тати ме заведоха в едн парк, който е близо до вкъщи, но до сега не бяхме ходили там. Мама все си мислеше, че този парк не е хубав... Само дето остана мноооого приятно изненадана. На мен също много ми хареса!
Седяхме под едни столетни дърветаи едни гарги ни целеха с неузрели жълъди. Главите на мама и тате отнесоха по няколко, ама аз нали съм скрит, мен не ме улучваха, и само им се семеех.

Мама ми подари едно готино жълъдче!


Много му се радвах и реших да си го запазя! Като се прибрахме, мама го прибра във витрината в хола, където прибира всички малки дреболии, които са някакъв спомен!

Беше много хубава разходка! Обещаха да ме заведат отново в този парк.

2 коментара:

Yana каза...

Няма такова перфектно бебе, честно. В смисъл, виждала съм бебета бол - и хубави, и грознички, и маймунчета, всякакви, ама такова да ти останат очите в него, рядко се среща!
Пу, да не са ви уроки :)

Yana каза...

Пу я... Ама аз си чакам снахата! Че и Марулка, ако е така перфектна... Земаме я без да се замисляме! =)