петък, март 20, 2009

Много съм комуникативен!

Ей, много съм добър! Говоря вече какви ли не езици!
Перфектно се разбирам с папагалите на съседите и врабчетата.

С пералнята на мама редовно си бъбрим. Даже мама вече ми вика Божко Центрофугата.

Също така, ако случайно ме срещнат в гората някоя мечка или магаре - и с тях перфектно ще се разбера!

По цял ден ръмжа, рева като магаре, центрофужа, цвърча и си упражнявам новите езикови възможности!!!

Да ви кажа под секрет, мога и китски да говоря... Току виж ми потрябвал някой ден! А и като се замисля сега, и прасешкия няма да ми се опъне... То квиченето... лесна работа! :)

2 коментара:

Анонимен каза...

I also speak Whaaaaaaaaaaaaaaale

Yana каза...

Е, ще си говорите значи... И без това скоро други китове, освен мен надали ще срещнете двамата! :)