понеделник, декември 01, 2008

дъра-бъра

Имам сякаш да ви разправям това-онова! :) Но толкова съм зает напоследък, че все забравям.

Примерно, че вече правя опити да се изправям. То не са само опити де, аз направо се изправям сам самичък и вися над ръба на розовата си кошара. Опитвам се да докопам всичко възможно и да го съборя на земята. Ако няма какво, вземам си играчките една по една и ги пускам през ръба. Страшно е забавно!

И естествено съм върл компютърджия. Даже си полежавам върху лаптопа на мама и си пиша с гаджетата на тетка ми.


А най-голямата новина е, че вече ме слагат на гърне. Леле, много е забавно. Умирам си от кеф! Е, понякога ми става скучно

...и си вземам по някоя книжка за четене!

И си имам джуджешка шарена шапка от която ми стърчат ушите!

2 коментара:

Анонимен каза...

Обаче техниката наистина те влече, Бубо. ПОмниш ли като заспах, а ти ми стоя в скута и самичък изгледа цялата серия на Симсън?

Анонимен каза...

Сладки, технични и много напред с материала!!!! Само така ;)